کتاب تکنیک های کاربردی مذاکره و متقاعد سازی مخاطب

((ما به آنچه لیاقت داریم دست پیدا نمی کنیم بلکه آنچه برای آن مذاکره می کنیم بدست می آوریم.))

حلقه مفقوده موفقیت بسیاری از ما انسان ها در توانایی مذاکره و اقناع مخاطب است.چه بسیار مخترعین و تولید کنندگان و فروشندگانی که طرح و محصول فوق العاده ایی برای ارایه داشته اند ولی به دلیل عدم توانایی ارایه و مذاکره با دیگران هرگز به موفقیت دست پیدا نکرده اند.

این کتاب با نگرشی کاملا کاربردی به دانش مذاکره و متقاعد سازی می پردازد.امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب تکنیک های کاربردی مذاکره و متقاعد سازی مخاطب

برخی از مطالبی که در کتاب تکنیک های کاربردی مذاکره و متقاعد سازی مخاطب خواهید خواند :

👈مراحل مذاکره

👈مراحل برنامه ریزی برای پیش از مذاکره

👈مکان مذاکره و نحوه نشستن دور میز مذاکره

👈چه کسی شروع کننده مذاکره باشد؟

👈چگونه یک مذاکره را شروع کنیم؟

👈امتیاز دادن در مذاکره

👈چگونه در مذاکرات قدرت خود را بالاتر ببریم؟

👈گوش دادن در مذاکره

👈اطلاعات دادن در مذاکره

👈 ۱۵ تکنیک کاربردی برای متقاعد سازی مخاطب در حین مذاکره

👈چهار تکنیک برای به پایان رساندن مذاکره

👈مواجه با موقعیت های حساس در مذاکره

👈چگونگی برخورد با مسایل احساسی در مذاکره

👈چگونه با موضع گیری های سرسختانه طرف مقابل برخورد کنیم؟

👈دام های مذاکره و ترفند مقابله با آن ها

👈مواجهه با دروغ و فریب در مذاکره

👈ترفند های کثیف کسب موقعیت برتر در مذاکره

👈خروج از بن بست در مذاکره

👈انصراف از مذاکره

 

نویسنده: مهندس احسان نصیری

میزان سرمایه گذاری : شانزده هزار و پانصد تومان

کتاب به صورت PDF  است و  بلافاصله پس از خرید به صورت اتوماتیک به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

تومان16,500خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *