فنون طلایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان

اعتراضات مشتریان

چگونه در مذاکرات فروش به اعتراضات و بهانه های مشتریان پاسخ دهیم و قرارداد فروش را ببندیم؟

در جلسات آموزش فروش که برای فروشندگان ، ویزیتور ها و بازاریابان شرکت های مختلف دارم ،یکی از بزرگترین ضعف هایی که در فراگیران احساس می کنم نداشتن توانایی در برابر پاسخ گویی به اعتراضات و بهانه های مشتریان است.در صورتی که آن ها با دانستن یک سری نکات می توانند به آن اعتراضات به خوبی پاسخ بگویند و مشتری را خلع سلاح کنند و فروش خود را ببندند.در فایل فنون طلایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان ، این نکات که حاصل حضور خودم در صد ها جلسه فروش،تجربه مشاوره و آموزش به فروشندگان و تیم فروش شرکت های مختلف و همچنین مطالعات گسترده در حوزه بازاریابی و فروش می باشد به صورت فشرده و کاملا کاربردی آموزش داده ام.

اگر مشتری گفت:

محصول شما گران است

می خواهم فکر کنم

بودجه لازم برای خرید ندارم

می خواهم با شریکم صحبت کنم

از تامین کننده فعلی ام راضی هستم

اگر لازم شد خودمان با شما تماس می گیریم

و …

چه کاری انجام دهیم؟

بعد از دیدن برنامه فنون طلایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان شما قادر خواهید بود با اعتماد به نفس در جلسات فروش شرکت کنید و فروش های خود را نهایی کنید.

در این فایل با تکنیک طلایی مدیریت اعتراضات مشتریان آشنا می شوید.می آموزید چگونه بهانه های متداول مشتریان را مدیریت کنید و به فروش دست یابید.در  برنامه آموزش فروش و اسرار آن، اعتراض های متداول مشتریان دسته بندی شده و فنون پاسخ گویی به هر یک از آن ها آموزش داده شده است.

سرفصل های فایل

فنون طلایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان :

– فرآیند چهار مرحله ایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان

– اعتراضات متداول مشتریان و تکنیک های پاسخ گویی به هر یک از آن ها :

اعتراض شماره ۱) قیمت محصول بالاست.

اعتراض شماره ۲) بودجه ندارم / توان خرید ندارم.

اعتراض شماره ۳) می خواهم در رابطه با خرید فکر کنم.

اعتراض شماره ۴ ) از کار کردن با تامین کننده فعلی راضی هستم.

اعتراض شماره ۵ ) باید با شریکم در این رابطه صحبت کنم.

اعتراض شماره ۶ ) می خواهم محصولات رقبا را ببینم

اعتراض شماره ۷ ) اگر لازم شد خودمان با شما تماس می گیریم

اعتراض شماره ۸ ) فعلا قصد خرید ندارم.

اعتراض شماره ۹ ) الان وقت ندارم و نمی توانم صحبت کنم.

محتوای فایل فنون طلایی پاسخ گویی به اعتراضات مشتریان :

– یک فیلم آموزشی (mp4 ) با عنوان مدیریت اعتراضات مشتریان با بیش از ۴۰ دقیقه آموزش کاملا فشرده و عملی

– فایل متنی (pdf)

نویسنده و مدرس : مهندس احسان نصیری

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

مدرس و مشاور حرفه ایی در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی

مدرس سازمان مدیریت صنعتی ،مرکز آموزش بازرگانی ،سازمان تحقیقات صنعتی

دارای سوابق متعدد مشاوره و آموزش به سازمان ها و برند های معتبر

  • فرمت کتاب بازاریابی و فروش تلفنی PDF می باشد.
  • تعداد صفحات ۶۲ صفحه
  • این کتاب کاملا کاربردی و عملیاتی می باشد.

ارسال سریع و آنی لینک دانلود به ایمیل شما پس از خرید

تومان19,500خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *