تماس سرد

در ویکی پدیا تماس سرد یا cold calling  این گونه تعریف شده است :

درخواست معامله از مشتریان بالقوه  که ارتباط قبلی با فروشنده نداشته اند.در تماس سرد مشتریان بالقوه تشویق به خرید کالا و خدمات فروشنده می شوند.

تماس سرد عموما به تماس از طریق تلفن در بازاریابی تلفنی اطلاق می شود اما به تماس به  صورت حضوری به تماس های خانه به خانه هم می توان گفت.  

دیکشنری بازاریابی تماس سرد را این گونه تعریف کرده است :

ملاقات مشتری احتمالی بدون قرار قبلی،تماس با یک مشتری احتمالی ( که تماس گیرنده را نمی شناسد ) برای قرار ملاقات ،برقراری تماس تلفنی ناخواسته با غریبه ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *